DECLARAŢIA DE POLITICĂ IN DOMENIUL CALITATII
1. Strategia de dezvoltare a TRANSCOM DANMAR S.R.L. are ca obiectiv fundamental satisfacerea cerinţelor clienţilor prin implementarea, certificarea, menţinerea şi îmbunătăţirea continuă a Sistemului de Management al Calitatii conform cu cerinţele standardului SR EN ISO 9001:2015 si Ordinului MS 761/2015 pentru următorul domeniu de activitate:
“Transport intern si international de marfuri pe temperatura controlata
(medicamente si perisabile)”
2. Pentru realizarea acestui obiectiv, managementul TRANSCOM DANMAR S.R.L. a adoptat următoarele valori strategice:
satisfacerea cerinţelor clienţilor prin îmbunătăţirea continuă a calităţii serviciilor oferite, indicatorilor de performanţă şi actului de management;
eliminarea cauzelor ce duc la neconformităţi reducând astfel costurile noncalităţii;
respectarea cerinţelor legale şi de reglementare, specifice organizaţiei;
menţinerea şi îmbunătăţirea Sistemului de Management al Calitatii.
3. Sistemul de Management al Calitatii TRANSCOM DANMAR S.R.L. este garanţia pe care o oferim clienţilor noştri că procesele care influenţează calitatea livrabilelor noastre – sunt eficace şi eficiente, ca rezultat al:
înţelegerii cerinţelor clienţilor, general implicite sau explicit formulate în contracte sau rezultate din reglementări legale specifice furnizarii serviciilor;
îmbunătăţirii continue a calităţii serviciilor oferite pentru a corespunde nevoilor şi aşteptărilor clienţilor;
concentrării pe prevenirea disfuncţionalităţilor şi reducerea constantă a numărului de sesizări şi reclamaţii obiective din partea clienţilor;
modernizării infrastructurii şi introducerea tehnologiilor moderne de monitorizare a temperaturilor si calibrarea echipamentelor;
analiza periodică a datelor în scopul îmbunătăţirii continue a activităţilor;
instruirii profesionale permanentă a întregului personal şi utilizarea capacităţii, cunoştinţelor şi experienţei resursei umane pentru îmbunătăţirea calităţii serviciilor furnizate.
4. Conceptele de calitate sunt promovate la toate nivelurile, prin personal corespunzător calificat şi conştient de importanţa acestora în activitatea societăţii.
5. Pentru anul 2020 ne-am planificat marirea parcului auto si inceperea lucrarilor pentru dezvoltarea unui spatiu de depozitare, service si spalatorie auto.
6. Convins că Sistemul de Management al Calitatii conform cu cerintele standardului SR EN ISO 9001 : 2015, SR EN ISO 14001/2015 si cerintele GDP reprezintă o şansă reală de creştere a performanţelor proceselor organizaţiei, managementul TRANSCOM DANMAR S.R.L. se angajează să asigure resursele necesare menţinerii şi îmbunătăţirii continue a eficacităţii acestuia şi să asigure conformitatea cu legislaţia şi reglementările aplicabile.
DATA Administrator:
08.01.2020 TANCIU MARIA – CORNELIA